جوتوں کو پولش کرنے کا طریقہ: مرحلہ وار ہدایات کے ساتھ بہترین جوتا چمکنے والا ہدایت نامہ

یہ صفحہ جوتوں کی دیکھ بھال اور دیکھ بھال کے سلسلے کا ایک حص isہ ہے اور یہ خاص طور پر پیش کرتا ہے کہ چمڑے کے جوتوں کو جلدی اور مؤثر طریقے سے کیسے چمکائے۔ اگر آپ مختلف معلومات تلاش کررہے ہیں تو ، ہمارے دوسرے مضامین میں لے جانے کے لئے نیچے دیئے گئے کسی بھی لنک پر کلک کریں:

حتمی جوتا نگہداشت کا رہنما
چمڑے کے جوتے پالش کرنے کا طریقہ
مناسب جوتوں کا ذخیرہ
سابر جوتے کی دیکھ بھال کرنے کا طریقہ
سفید جوتے صاف کرنا اور پالش کرنا
عام جوتوں کی مرمت اور ان کی قیمت
غیر شائستہ جوتوں کے مقابلے میں تفصیل کی طرف دھیان نہ ہونے کے کچھ بھی نہیں۔ کوئی اور نہیں آپ بالکل مناسب سوٹ کی شکل کو خراب کردے گا۔ دوسری طرف ، ایسی کوئی چیز نہیں ہے جو کسی آدمی کی پیش کش کو بالکل اچھی طرح سے پالش جوڑے کی طرح بلند کرے گی۔

اگرچہ ہمارے پاس ہدایات کے مطابق ویڈیو مکمل جوتا چمکنے کے لcoming آرہی ہے جو آپ کو لگ بھگ 45 منٹ میں لے جائے گا ، لیکن یہاں ایک پانچ قدم ہدایت نامہ ہے جو چمڑے کے چمڑے کے جوتوں کو مہذب طریقے سے چمکائے ہوئے جوتے کے ل shoes پندرہ منٹ میں دے گا۔ تمہیں ضرورت پڑے گی:

اخبار یا پرانا تولیہ
ایک گھوڑے کے جوتے کا برش
ایک سوکھا ، روئی کا کپڑا
چرمی کنڈیشنر / کلینر
جوتا کریم اور / یا موم پالش
5 آسان اقدامات میں جوتے کیسے چمکائیں
مرحلہ 1. اپنے اوزار جمع کریں اور اسٹیج مرتب کریں

جوتے پالش کرنا ایک طرح کی پینٹنگ کی طرح ہے جیسے سامان ہر جگہ ملتا ہے۔ اس سے بچنے کے لئے کوئی راستہ نہیں ہے ، لہذا صرف اتنا کرنا ہے کہ اس میں جھکاؤ اور اپنے آپ کو ہر ممکن حد تک بہتر بنائے۔

اس کے لing کچھ اخبارات رکھنا بہتر کام کرتا ہے ، جیسا کہ ایک پرانا تولیہ جس کی آپ کو اب کوئی پرواہ نہیں ہوگی۔ تولیہ افضل ہے ، کیونکہ یہ دوبارہ قابل استعمال ہے اور اس طرح سبز ہے۔

ہمیں معلوم ہے کہ جہاں قابل اطلاق لیسوں کو ہٹانا اور اپنے جوتوں کے درختوں کو اندر رکھنا یہ بہترین عمل ہے۔

مرحلہ 2. برش

کوئی بھی اصلی پولش لگانے سے پہلے ، آپ اپنے جوتے برش کرنا چاہیں گے۔ اس سے سطح کی گندگی اور دیگر اسکمتز ہٹ جاتے ہیں ، اور خاص طور پر یہ ضروری ہے کہ جوتوں کے ڈھیر میں داخل ہوجائیں ، جہاں اوپری واحد کو ملتی ہے۔ چیزیں وہاں پھنس جاتی ہیں جیسے آپ یقین نہیں کریں گے ، اور اسے ہٹانے کے لئے اب سے بہتر وقت کوئی نہیں ہے۔

یہ بہت آسان ہے ، صرف جوتا کے خلاف ہلکا دباؤ لگائیں اور آگے پیچھے حرکت استعمال کریں۔

جوتوں کے بہترین برشوں میں گھوڑوں کے برش ہوتے ہیں۔ اگرچہ یہ مصنوعی برسٹل والے برش سے کہیں زیادہ مہنگا ٹچ ہوسکتا ہے ، لیکن معیار کا فرق قابل ذکر ہے اور وقت کے ساتھ ساتھ اس کی ادائیگی کے مقابلے میں زیادہ ہوگی۔

مرحلہ 3. حالت

بہت سارے جوتے وسائل آپ کو اس مقام پر پولش لگانے کے لئے بتائیں گے۔ ہم پہلے چمڑے کے کلینر / کنڈیشنر لگانے کو ترجیح دیتے ہیں۔ پولش کی ایک تہہ کے نیچے پرانی سطح کی گندگی کو پھنسانے میں کوئی حرج نہیں ہے۔ آپ کو جوتوں کے چاروں طرف تھوڑی سی رقم ضبط کرنی ہے ، لیکن اس کی مصنوعات کو جانچنے کے لئے اس بات کو یقینی بنائیں کہ ایڑی کاؤنٹر کے اوپری حص incے کو اس طرح کی جانچ کرنا یقینی بنائیں کہ رنگین ہونے کا معاملہ نہیں ہوگا۔

یہاں تک کہ اگر آپ کے جوتے بہت زیادہ گندا نہ ہوں ، تو ہم اس مقام پر چمڑے کے کنڈیشنر کا استعمال کرنے کا مشورہ دیتے ہیں۔ تمام ارادوں اور مقاصد کے ل your ، آپ کے جوت جانوروں کی کھال سے بنے ہیں اور اس طرح سے ہم پرورش سے فائدہ اٹھاتے ہیں جو اعلی معیار کے چمڑے کا کنڈیشنر فراہم کرے گا۔

مرحلہ 4. پولش

  • ایڈیٹر کا نوٹ *: جوتا کریم اور موم پالش میں فرق ہے۔ ہم اس مضمون کے اگلے حصے میں اس فرق کو دور کریں گے ، لیکن کارکردگی کی خاطر ہم اس سیکشن میں “پولش” کی اصطلاح استعمال کریں گے۔

جوتوں کی پالش لگانے کا اب وقت آگیا ہے۔ آپ گھوڑے کے بالوں والی شاوروں کے ساتھ ایک چھوٹا سا ایپلی کیٹر برش استعمال کرسکتے ہیں ، لیکن کوئی خشک ، نرم کپڑا بالکل اچھے انداز میں کام کرے گا۔ دراصل ، ہماری ترجیح نرم روئی کے کپڑے کے لئے ہے کیونکہ آپ جس مصنوع کو استعمال کرتے ہیں اس پر آپ کا زیادہ کنٹرول ہے۔

آپ جوت پالش کو زیادہ استعمال نہیں کرنا چاہتے ہیں۔ نکل کے سائز والے ڈب سے شروع کریں اور اسے جوتے کے اوپری حصے میں رگڑنا شروع کریں۔ جب آپ کام کرچکے ہیں تو اطلاق ناہموار ہوگا اور اس سے دھندلا ختم ہوگا۔ پریشان نہ ہوں ، اس کا ازالہ پانچواں میں کیا جائے گا۔

اس بات کا یقین کر لیں کہ آپ کریم کے رنگ سے ملتے جلنے والے کریم کا استعمال کریں۔ اگر آپ کے جوتے غیر روایتی رنگ کے ہیں تو ، غیر جانبدار جوتا کریم کا انتخاب کریں۔

اگر آپ ہارسائر برش استعمال کرنے کا فیصلہ کرتے ہیں تو ، آپ بلیک پولش ، گہری بھوری ، ٹین ، اور جو بھی رنگ آپ کی ضرورت ہو اس کے لئے ایک سے زیادہ ہاتھوں پر رکھنا چاہتے ہیں۔

پولش لگانے کے بعد ، آپ جب تک اپنی پسند کے جوتوں کو خشک ہونے دیں۔ خیال یہ ہے کہ پولش کو واقعی چمڑے میں داخل ہونے دیں اور اسے پرورش پائیں ، اور جب تک آپ اسے بیٹھنے نہیں دیں گے ، اس کا اتنا ہی زیادہ موقع ہوگا۔

مرحلہ 5. بوف
کریم خشک ہونے کے بعد ، یا تو ایک بڑا ہارسائر برش یا ایک خشک ، نرم کپڑا لیں اور جوتے بوف کریں۔ نرم دباؤ لگائیں اور وہی حرکت استعمال کریں جو آپ نے قدم دو میں کی تھی۔

انہیں فوری طور پر بہت زیادہ چمکنا شروع کردینا چاہئے۔ بفنگ کے بعد ، ہم کام کی تکمیل اور اپنے جوتے تقریبا بالکل نئے لگانے کے ل a ایک واحد کنارے ڈریسنگ لگانے کی سفارش کرتے ہیں۔

جوتا پولش اور جوتا کریم میں کیا فرق ہے؟
مارکیٹ میں جوتوں کی دیکھ بھال کرنے کی بہت ساری مصنوعات موجود ہیں ، اور زیادہ تر مرد “جوت پالش” چھتری کے نیچے ہر چیز کو گانٹھ دیتے ہیں۔ مصنوعات کی دو اہم اقسام ہیں جو جوتے میں رنگ اور کور سکفس شامل کرتی ہیں: جوتا کریم اور جوتا موم ، جسے کارنوبا موم بھی کہا جاتا ہے۔

جوتوں کی کریم ، جو ہماری ترجیحی مصنوعات ہے ، چمک دیتی ہے اور آپ کے جوتوں میں رنگ ڈالتی ہے جبکہ ان کو کنڈیشنگ کرنے اور نمی کو بھی شامل کرتی ہے۔ جوتے میں نمی شامل کرنے کی اہمیت کو کم نہیں کیا جاسکتا۔ چرمی علاج شدہ جلد کے سوا کچھ نہیں ہے ، اور وقت گزرنے کے ساتھ یہ سوکھ جاتی ہے۔ کیا آپ خشک ہاتھ رکھنے کا تصور کرسکتے ہیں لیکن کبھی بھی کوئی موئسچرائزر نہیں لگا سکتے ہیں؟ وہ شگاف پڑ جائیں گے اور جلد ٹوٹ جائے گی۔ جوتوں کے ساتھ بھی ایسا ہی ہوتا ہے ، اور اس کا مقابلہ کرنے میں جوتا کریم موثر ہے۔

دوسری طرف جوتا موم ایک اعلی چمک اور سکف تحفظ فراہم کرتا ہے۔ یہ چمڑے پر مہر اور حفاظت بھی کرتا ہے ، لیکن یہاں رگڑنا ہے: یہ وقت کے ساتھ ساتھ تیار ہوتا ہے اور خشک ہوجاتا ہے۔ یہی وجہ ہے کہ ، موم کا استعمال کرتے وقت ، آپ اپنی کوششوں کو پیر کے خانے اور ایڑی کے کاؤنٹر پر مرکوز کرنا چاہتے ہیں اور صرف ویمپ کو ہلکی کوٹنگ دینا چاہتے ہیں۔ نہ ہی پیر کے ڈبے اور نہ ہی ہیل کاؤنٹر کریز ، لیکن ویمپ ظاہر ہے کہ کرتا ہے ، اور اس سے موم کی خشک ہونے کے بعد کسی سفید فلم کی نمائش ہوسکتی ہے۔

جوتے چمکانے پر آپ کریم اور موم دونوں کا استعمال کرسکتے ہیں۔ کریم کے ساتھ شروع کریں اور اسے چمڑا دیں ، پھر پیر کے پیر اور ہیل پر موم لگائیں ، ایک بار خشک ہونے پر پھر سے بفنگ کریں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *