جوتے کا وزن کتنا ہے؟ – اپنا جواب یہاں تلاش کریں

(دستبرداری: ہم صرف آپ کو پہلے سے ہی مطلع کرنا چاہتے ہیں کہ اگر آپ یہاں ہماری سفارش کردہ کوئی بھی چیز خریدتے ہیں تو ، ہم آپ کو بغیر کسی اضافی قیمت کے لنکس سے کچھ حصہ یا معاوضہ مل سکتے ہیں۔)
کیا آپ اپنے جوڑے کے پاس جوڑے کے نئے جوڑے بھیجنے کا ارادہ کر رہے ہیں؟ اگر ایسا ہے تو ، پھر آپ کو جوتے کے باکس کے ساتھ پہلے اپنے جوتوں کا پورا وزن بھی مدنظر رکھنا ہوگا۔

کیونکہ عام طور پر ڈاک کے دفاتر آپ سے معیاری 2 پاؤنڈ کی شرح کے مطابق چارج کرتے ہیں۔ حقیقت میں ، آپ کے جوتوں کا معیاری وزن عام طور پر 1-2 پاؤنڈ ہوتا ہے۔ اور جوتا خانہ میں اکثر کاغذ کے لفافے اور ڈسٹ بیگ شامل ہوتے ہیں۔ ان چیزوں کا وزن 250 گرام تک ہوسکتا ہے۔

لہذا ، اگر آپ ان تمام چیزوں کو شامل کرتے ہیں تو ، پھر جوتوں کے خانے کا آخری وزن آپ کے جوتے سمیت 2-3 پاؤنڈ کے قریب آجاتا ہے۔ یہ واضح طور پر آپ کے جوتوں کے آخری وزن پر منحصر ہے۔

اگر جوتے ہلکے وزن کے ہیں تو وہ 1 پاؤنڈ سے بھی کم وزن کرسکتے ہیں۔ اس صورت میں ، جوتا باکس کا کل وزن 2 پاؤنڈ سے زیادہ نہیں ہوگا۔

اپنے جوتا پارسل کا وزن صحیح طریقے سے تلاش کرنے کا بہترین طریقہ یہ ہے کہ قابل اعتماد پوسٹل اسکیل کا استعمال کرکے اس کا وزن کیا جائے۔ اسے سامان کے پیمانے کے نام سے بھی جانا جاتا ہے۔

اس معاملے میں میں سب سے بہترین اور انتہائی درست پوسٹل اسکیل تجویز کرتا ہوں جو اسمارٹ ویٹ ڈیجیٹل پوسٹل اسکیل ہے۔ جب آپ اس پیمانے کا استعمال کرتے ہیں تو آپ علیحدہ LCD ڈسپلے پر وزن پڑھنے کو دیکھ سکتے ہیں۔

اس میں ٹیر وزنی آپشن بھی ہے جو جوتے کے بکس یا دیگر ہیوی ڈیوٹی اشیاء کو درست طریقے سے ناپنے کے لئے استعمال کیا جاسکتا ہے۔

عام طور پر جب آپ پارسل کے بطور جوتیاں بھیجنے کی کوشش کرتے ہیں تو ، جوتے کے پورے باکس کا صحیح وزن معلوم کرنے کے ل you آپ کسی پیمانے یا حکمران کی مدد لیتے ہیں۔ لیکن اگر آپ کے گھر پر یہ دونوں اشیاء آسانی سے دستیاب نہیں ہیں تو کیا ہوگا؟

اس صورت میں ، آپ اپنے جوتا پارسل کے مجموعی وزن کا اندازہ لگانے کے لئے ایک آسان طریقہ استعمال کرتے ہیں۔ اگرچہ ، میں آپ کو متنبہ کرتا ہوں کہ یہ طریقہ آپ کو درست وزن تلاش کرنے میں مدد نہیں کرے گا۔

لیکن یہ آپ کو پارسل کا تخمینہ وزن تلاش کرنے میں مدد کرتا ہے۔ لہذا ، صرف اس وقت استعمال کریں جب آپ اپنے وزن کے تخمینے کو اپنے مقامی پوسٹ آفس میں صحیح وزن پڑھنے سے کم ہونے کی صورت میں پیکیج کے لئے زیادہ ادائیگی کرنے کے لئے تیار ہوں۔

لہذا جب آپ کے پاس پیمائش پیمانے یا حکمران نہیں ہیں تو پھر اس مرحلہ 1 اور مرحلہ 2 کی پیروی کریں جو آن لائن اس ہدایت نامہ میں فراہم کی گئی ہے۔ پہلا مرحلہ آپ کو اندازہ لگانے میں مدد فراہم کرے گا۔ آپ کے جوتا خانہ کا پہلو اور دوسرا مرحلہ آپ کو لگ بھگ تلاش کرنے میں مدد فراہم کرے گا۔ آپ کے پارسل کا وزن

یاد رکھیں ، یہ طریقہ محض تخمینہ ہے اور اندازہ لگانے میں آپ کے لئے مفید ہوگا۔ پیکیج کی لاگت. اگر آپ درست پیمائش چاہتے ہیں تو ، میں تجویز کرتا ہوں کہ اوپر درج ہونے کے مطابق پیمائش کا ایک درست پیمانہ حاصل کریں۔

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *