چلنے اور چلانے کے جوتوں میں کیا فرق ہے؟

وہ افراد جو تندرستی میں ہیں اور اپنی فلاح و بہبود سے پریشان ہیں عام طور پر چلتے پھرتے ہیں اور ایک بہت بڑا سودا چلاتے ہیں۔ وہ دوڑتے اور ٹہلتے ہوئے اتار چڑھاؤ کے بارے میں جانتے ہیں اور کہ یہ چھوٹی چھوٹی تناسب حقیقی بیماریوں سے دور رہنے کے لئے کس طرح مددگار ثابت ہوسکتی ہے۔ ٹہلنے اور چلانے والے جوتوں کے مابین ہم اس کے تضاد کو کیسے ختم کریں گے۔

اس وقت ٹہلنے اور دوڑنے کی بات یہ ہے کہ ، آپ جوتوں میں دن بدن استعمال کرتے ہوئے چل نہیں سکتے اور چلاتے نہیں رہ سکتے ہیں۔ ہمیں احساس ہے کہ ہمیں ٹہلنے اور چلانے کے لئے مختلف جوتوں کی ضرورت ہوتی ہے۔ اسی طرح کچھ لوگ ، عام طور پر ، یہ تصور کریں گے کہ ٹہلنے والے جوتے اور چلانے والے جوتے اس کے مساوی ہیں۔ کسی بھی صورت میں ، ان دونوں جوتوں کے بارے میں سوچنے کے ل these ، ان دونوں کے مابین کافی تنازعات موجود ہیں اور یہی وہ وضاحت ہے جو ہم یہاں موجود ہیں۔

ٹہلنے اور چلانے ، یہ دونوں مشقیں برابر نہیں ہیں ، اور اس کی وضاحت یہ ہے کہ جوتے منفرد ہیں۔ متعدد افراد تفریق کو نظرانداز کرتے ہیں اور چلتے پھرتے ہیں اور اسی طرح کے جوتوں کا استعمال کرتے ہوئے چلاتے ہیں ، تاہم آپ کو ان چانسز کا سامنا کرنا پڑے گا کہ آپ دونوں مشقوں کے لئے اسی طرح کے جوتے استعمال کریں گے۔

مجھے آپ کی وضاحت کرنے دو:
چلنے پھرنے اور دوڑنے کے مابین بڑے فرق اور اس کے بعد ہم ان جوتے میں فرق کی طرف بڑھیں گے۔

چلنے کا مطلب یہ ہے کہ جب آپ اپنے پیروں پر آگے بڑھتے ہیں تو طریقوں کو چلاتے وقت آپ اپنے اثر نقطہ پر حملہ کرتے ہیں۔ رننگ کا تعلق رفتار میں توسیع سے ہے۔ یہ ایک اعلی اثر کھیل ہے۔ دوڑنے کے لئے آپ کے دونوں پاؤں جلد یا بدیر زمین سے دور ہونا چاہتے ہیں۔ جبکہ ٹہلنے کے دوران ، آپ کا ایک پاؤں مستقل طور پر زمین سے رابطہ میں رہتا ہے۔

آپ دیکھتے ہیں کہ ٹہلنے اور دوڑنے میں بہت فرق ہے ، لہذا آپ کیسے توقع کرسکتے ہیں کہ ان دونوں کے ل similar اسی طرح کے جوتے کام کرسکیں؟

آئیے کی طرف بڑھتے ہیں:

کہا جاتا ہے کہ چلنے پھرنے والے جوتے ٹہلنے کے لize استعمال کرسکتے ہیں ، پھر بھی چھڑکنے والوں کو واکر کے جوتے استعمال نہیں کرنا چاہئے۔ واضح طور پر ، اس بول چال کے مقاصد ہیں۔ یہ دیکھا اور دیکھا گیا ہے کہ ٹہلنے والے جوتے ٹھوس ہوتے ہیں اور جب آپ دوڑ رہے ہو تو آپ کو واضح طور پر ڈھالنے کی ایک بہت بڑی ضرورت ہوتی ہے جس کو ٹہلنے والے جوتے دینے میں نظرانداز کرتے ہیں۔

چلانے والے جوتے میں بڑی بڑی نئی جھلکیاں ہیں۔ چلانے والے جوتے جمع کرنے کے سلسلے میں بہت ساری قسمیں اور پیشرفت ہیں۔ اسی طرح میں درمیانی منحنی خطوط کے لئے چلانے کے بہترین جوتوں کو بھی واضح کیا۔ جب آپ ٹہلنے والے جوتوں کی تفتیش کرتے ہو تو آپ دیکھیں گے کہ پروڈیوسر مستقل طور پر نئی ترقیوں کے مقابلہ میں تسلی اور پرانے منصوبوں کے لئے جاتے ہیں۔

آئیے بڑے اختلافات کی طرف بڑھیں:
اپنے جوتے کی بھرتی
اس چیز کو اپنے دماغ میں رکھیں ، سپرنٹرز کو اضافی طور پر پیڈنگ کی ضرورت ہوتی ہے چونکہ سپرنٹرس اپنے جسم کے وزن میں متعدد بار گراتے ہیں اور یہی وجہ ہے کہ انہیں ایڑی اور تنہا میں مزید بھرنے کی ضرورت ہے۔ واکداروں نے واک چلنے والوں کی نسبت بہت طاقت سے زمین پر ٹکر ماری۔ اضافی بھرتی سے زیادہ پر سکون ہوتا ہے اور یہ ایک مثالی پیش کش اور کم تناو کی ضمانت دیتا ہے۔ ٹہلتے ہوئے جوتوں کو دیکھتے ہوئے ، واکر غیر ضروری بھرتی بھرتے۔ ٹہلنے والے جوتے ہلکے وزن میں ہوتے ہیں۔ واکروں کو اضافی بھرتی سے پریشان ہونے کی ضرورت نہیں ہے۔ جب آپ کے پاس کافی بھرتی ہو تو ٹہلنا مشکل ہوتا ہے۔

ایڑی کا قد
ٹہلنے والے جوتوں کا ہیل کا قد نہیں ہوتا ہے کیونکہ ہمیں احساس ہوتا ہے کہ انہوں نے اپنی ایڑیوں سے زمین کو مارا ہے۔ جبکہ ، جوتوں کو چلانے کے ل pressure ، دباؤ سے اسٹریٹجک فاصلہ برقرار رکھنے اور خاطر خواہ حد تک زیادہ نفاست پیدا کرنے کے لئے ، ترقیاتی ہیل کی لمبائی انتہائی ضروری ہے۔ Sprinters بہت طاقت کے ساتھ زمین پر مارا اور اسی وجہ سے ایڑی کی لمبائی نازک ہے۔

جب ہم چلانے والے جوتے یا ٹہلنے والے جوتے تلاش کر رہے ہیں تو ایڑی کا قد ایک ٹن کی اہمیت رکھتا ہے۔ ان خطوط کے ساتھ ، اگر آپ سپرنٹر ہو تو کبھی بھی ایڑی کے قد پر سودے بازی نہ کریں۔ بار بار ، جب آپ دوڑتے ہوئے جوتے خریدتے ہیں تو ، آپ بیرونی نیچے کو دیکھ سکتے ہیں جو کافی بڑھ گیا ہے ، پھر بھی جب آپ انھیں شاٹ دیتے ہیں تو ، وہ اس حقیقت کی روشنی میں آپ کو مطلوبہ تسکین نہیں دے رہے ہیں کہ آپ کے پاؤں نیچے کی سطح پر ہیں ، یہ وہ جوتے ہیں جو آپ نہیں خریدتے ہیں ، کیونکہ وہ کافی خوش نہیں ہیں۔

سیر کے لئے بہترین جوتے

ایڑی بھڑک اٹھی
بھڑک اٹھنے والا اثر نقطہ چھڑکنے والوں کے لئے بنیادی حیثیت رکھتا ہے کیونکہ وہ زمین پر یا تو مڈفٹ یا پیروں پر مارتے ہیں۔ نیز ، اس صورت میں جب آپ ٹہلنے والے جوتوں پر غور کریں تو ، وہاں کوئی بھری ہوئی ہیلس نہیں ہونی چاہئے۔ انڈر کٹ ہیل چلنے پھرنے والوں کے ل the بھڑک اٹھنے والی ہیل سے کہیں بہتر ہوگی۔ ہیل بھڑک اٹھنا چلانے میں زیادہ سے زیادہ یکجہتی کرتا ہے جبکہ جب آپ ٹہل رہے ہو تو اس کا کوئی فائدہ نہیں ہوتا ہے۔

آپ کے جوتے کی موافقت
گھومنے پھرنے اور چلانے والے جوتے دونوں میں موافقت کا معاملہ ہے۔ کسی بھی صورت میں ، دو جوتے میں موافقت کے برعکس جگہیں۔ چلانے والے جوتے وکر یا مڈفٹ یا فرفو فٹ پر اپنانے کے قابل ہونا چاہئے۔ اس مقام پر جب ہم جوتے ٹہلنے کے بارے میں بات کرتے ہیں تو ، ان کو اگلے پیر پر ملنے کے قابل ہونا چاہئے۔

جوتے کی موافقت کو جانچنے کے لئے ، انگلیوں کو دبائیں اور دیکھیں کہ جوتے کہاں سے مڑے ہوئے ہیں۔ یہ آپ کو ٹہلنے اور چلانے کے جوتوں میں الگ کرنے کے قابل بنا سکتا ہے۔

واحد
تنہا ایک انتہائی اہم عنصر ہے اور یہ ایک ٹن کو سکون بخشتا ہے چاہے آپ کو ٹہلنے والے جوتے کی ضرورت ہو یا دوڑ کے جوتوں کی ضرورت ہو۔ چلتے پھرتے جوتے دراصل موثر انداز میں مروڑتے ہیں جبکہ چلتے ہوئے جوتے اتنے موثر انداز میں مروڑ نہیں دیتے۔

تحریک کنٹرول
چلانے والے جوتے ٹہلنے والے جوتے کی طرح استحکام کی سطح نہیں دیتے ہیں۔ چلانے والے جوتے ٹہلنے والے جوتوں کے مقابلے میں وزن میں ہلکے ہوتے ہیں اور یہی وجہ ہے کہ چلانے والے جوتے ہمیں تیز تر اور تیز تر چلانے کے قابل کیوں بناتے ہیں۔ اسی طرح ، چلانے والے جوتے واقعتا اچھ preparedے طور پر تیار ہیں اور ان میں روشنی ڈالی گئی ہے جو غیر جانبدارانہ رویہ میں دوڑتے رہنے میں ہماری مدد کرتی ہیں۔ پھر بھی ، ٹہلنے والے جوتے کو ایسی نئی پیشرفت کی ضرورت ہوتی ہے۔

آپ کے جوتے کا وزن
ایک اور اہم برعکس جوتوں کی بھاری پن ہے۔ جیسا کہ اوپر ٹہلنے والی جوتیاں اس حقیقت کی روشنی میں بھاری ہوتی ہیں کہ گھومنے پھرنے میں کم رفتار کی ضرورت ہوتی ہے ، بہرحال ، جب ہم چلاتے ہیں تو رفتار مستقل طور پر بڑھتی جارہی ہے یہی وجہ ہے کہ چلنے والے جوتے وزن میں ہلکے ہوتے ہیں جس کی وجہ سے اسے چلانے میں آسانی ہوجاتی ہے۔

اپنے جوتے کا منصوبہ
آپ کے جوتوں کے منصوبے کے سلسلے میں کچھ لوگ انتہائی محظوظ ہورہے ہیں جبکہ دوسرے افراد جوتے کی تسکین کے لئے جاتے ہیں۔ ٹہلنے اور چلانے کے جوتوں کے درمیان کسی طرح یا کسی اور طرح کے جوتوں کے ویوس۔ چلانے والے جوتے وہی ہیں جو شاندار رنگت اور عیاں منصوبے رکھتے ہیں۔ مزید برآں ، ٹہلنے والے جوتے عمدہ منصوبے کے حامل ہیں۔ وہ شیڈنگ میں انتہائی شاندار نہیں ہیں۔

چلانے کے لئے بہترین جوتے:
ہوکا ون کاربن ایکس
ASICS جیل نمبس 21
نائکی وافرفلی 4٪ فلائیکنیٹ
کلاؤڈ سوفٹ پر
چلنے کے لئے بہترین جوتے:
ریبوک واک الٹرا 6 ڈی ایم ایکس
Asics جیل مقابلہ 4
بروکس لت 13
رائکا اسکائی
مفید مشورہ!
اس وقت جب آپ کو ٹہلنے والے جوتے کی ضرورت ہو ، مستقل طور پر اس بات کو یقینی بنائیں کہ آپ کو اپنے منحنی قسم کے لئے مدد ملے۔ ایک اعلی وکر سے یہ ظاہر ہوتا ہے کہ آپ کے پاس معمول سے کم اسٹن انگیجشن ہے لہذا آپ کو جوتے کے ل for اضافی بھرتی کے ساتھ جانا چاہئے۔ چلنے والوں کو ابھی کم پیڈنگ کی ضرورت ہے اس کا مطلب یہ ہے کہ کسی بھی طرح سے بھرتی نہیں ہے۔ ٹہلنے اور دوڑنے کے لئے دائیں جوتے پہننا ضروری ہے۔ صحیح جوتے مستقل طور پر نقصان کو روکنے میں آپ کی مدد کریں گے اور آپ کے ٹہلنے / چلانے میں تیزی سے راضی ہوجائیں گے۔

آخری الفاظ!
اوپر تمام اعداد و شمار تھے جو آپ کو ٹہلنے اور چلانے والے جوتے میں فرق کے بارے میں سوچنا ہے۔ صحیح جوتوں کی خریداری آپ کو اپنا بہترین مقصد حاصل کرنے میں معاون ثابت ہوگی اور آپ کو اپنی صلاحیتوں سے زیادہ فائدہ اٹھانے میں مدد ملے گی۔ افراد عام طور پر ٹہلنے اور چلانے والے جوتوں کے مابین تضادات کو پکڑ لیں گے تاہم واقعتا آپ کو ان بظاہر معمولی تفصیلات کو کبھی بھی ضائع نہیں کرنا چاہئے۔

میں نے اسی طرح اوپر ٹہلنے اور چلانے والے جوتے کا ایک حصہ تجویز کیا۔ کچھ الفاظ جو آپ کو جاننے کے لئے ہیں وہ پہلے ہی اوپر درج ہیں۔ اگر آپ کو کسی بھی معاملے میں کوئی مسئلہ درپیش ہے تو ، اس مضمون پر تبصرہ کرنے میں سنکوچ نہ کریں۔ میں آپ کی حمایت کرنے کے علاوہ اور کچھ نہیں چاہتا تھا۔ ایک ناقابل یقین دن ہے!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *